В Одесі «RDS» відремонтує перехрестя вулиць М'ясоїдівської та Прохорівської. Вперше трамвайне полотно замінять за інноваційною чеською технологією.

Унікальність цього методу полягає в тому, що в ролі конструкції верхньої будови колії буде використано безбаластний шлях з бетонною основою, який гарантує стабільність шляху і вимагає лише незначних витрат на утримання.

Що це значить для пасажирів? Їх буде очікувати плавна і тиха поїздка, без різких поштовхів та мінімальний рівень механічного шуму.

В рамках проекту передбачена заміна зруйнованої трамвайної колії і заміна дорожнього полотна, а також ремонт тротуарів та облаштування пандусів.

«Пропускна здатність перехрестя залежить, в тому числі, і від його технічного стану», - підкреслив заступник керівника міського Управління дорожнього господарства Андрій Сандул.

В якості прикладу Андрій Сандул наводить перехрестя на 5-й станції Великого Фонтану. На даній ділянці до проведення капітального ремонту за один цикл зеленого світлофора перехрестя перетинали 3-5 автомобілів, а після ремонту пропускна здатність збільшилася до 14-16.

Багато Європейських країн, зокрема Чехія та Болгарія, вже давно зробили свій вибір на користь застосування сучасних технологій шумоізоляції трамвайних полотен.

У квітні 2016 року відбулася конференція «Сучасні технології пристрою трамвайного та залізничного полотна» за участю представників Чеської республіки, міської влади Одеси і представників профільних служб з багатьох міст України. Після конференції було прийнято рішення про модернізацію трамвайних колій із залученням чеських технологій безбаластного трамвайного полотна.

У 2017 році ДП «Науково-дослідницьким та конструкторським інститутом міського господарства» було створено проектно-кошторисну документацію з використанням трамвайного безбаластного шляху. Розроблені технічні умови ТУ 42.1-35768704-001 «Колія трамвайна безбаластна система BRENS» узгоджені з Державною службою України з питань праці, ГУ Держпраці в Одеській області, Мінекономрозвитку України, ДП «Українським науково-дослідним інститутом медицини транспорту» та PROKOPRAIL, as (Чехія).

В останній раз на даному об’єкті заміна шпал проводилася в 1984 році.

19 червня перехрестя було перекрито і розпочато підготовчі роботи.

Для реалізації проекту була запрошена група чеських інженерів на чолі з розробником даної технології Яном Айзенрайхом. Наша команда спільно з спеціалістами із Чехії вже за один тиждень завершила влаштування бетонної основи і монтаж нових трамвайних колій. 

Ми хочемо підкреслити, що це дуже короткі терміни для подібних робіт. Тобто, перевагою даної технологія є простота в монтажі та експлуатації, а також в ремонті та поточному обслуговуванні.

Зараз на перехресті йде установка бордюрного каменю та підготовка до фрезерування старого дорожнього покриття. Потім буде улаштування асфальтобетону. 

Завершити ремонт даного перехрестя планується до 1 вересня.

В Україні подібна практика заміни трамвайних колій проходить вперше.

Команда «RDS» рада можливості застосовувати нові сучасні технології та будувати дороги європейської якості.

Компанія «RDS» проводить ремонт перехрестя вулиць Прохорівскої та М'ясоїдівської в місті Одеса